Social advertising

Snapchat Advertising

Het adverteren op Snapchat zit in de lift! Wij helpen je om jouw Snapchat-campagne te boosten.

Snapchat is niet langer the new kid on the block. Dagelijks bekijken namelijk 200 miljoen actieve gebruikers maar liefst tien miljard video’s. De app – eerst vooral gebruikt om een hondenfilter over je selfie te plaatsen – begint nu ook voor adverteerders steeds interessanter te worden. Perfect om nieuwe doelgroepen te bereiken op een creatieve manier – en wij kunnen je helpen bij het adverteren op Snapchat

Wat houdt adverteren op Snapchat in?

Net als bij Instagram is bij Snapchat de visuele content key. Je verstuurt video’s en foto’s naar een aantal vrienden of voegt ze toe aan jouw verhaal. In dat verhaal zijn je visuals 24 uur te zien, waarna ze verdwijnen. Hoewel Snapchat nog steeds het populairst is onder de leeftijdsgroep van 13 tot 17 jaar, neemt ook het aantal Snapchatters in de leeftijd van 18 tot 34 jaar sterk toe. Met Snapchat Advertising kun je hen bereiken via full-screen advertenties van 10 seconden of gesponsorde geofilters. Deze filters zijn locatiegebonden en kunnen gebruikt worden op de visuals die gebruikers naar hun vrienden versturen.

De voordelen voor adverteerders op Snapchat

Kenmerkend voor Snapchat is dat de engagement onder Snapchatters hoog is. Naast de tien miljard bekeken video’s per dag, gebruiken Snapchatters veel geofilters. Je kan inzicht krijgen in de impact van jouw geofilter via het aantal swipes en keren dat de geofilter is gebruikt. Een extra optie bij de full-screen Ads is dat er een swipe-up mogelijkheid is om meer informatie over jouw organisatie toe te voegen. Ideaal voor meer awareness! Daarnaast is het ook mogelijk om een URL te koppelen aan een Snapcode. Een potentiële fan scant de code en wordt vervolgens doorgeleid naar jouw website. Perfect om online met offline marketing (billboards, posters, etc) te combineren.

Snapchat Marketing bij DRIIVN

Om jouw Snapchat on point te krijgen, moet je campagne slim ingezet worden. Wij helpen je om Snapchat zo effectief mogelijk te maken. De doelstellingen van zowel de campagne als jouw organisatie vertalen wij naar succesvolle Snapchat-campagnes. Daarnaast zijn wij op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom Snapchat Advertising en voeren we deze door in alle campagnes. Kun je een webshop integreren in Snapchat? Dan weten wij dat als eerste. Gedreven door resultaat, meten wij de campagne van A tot Z door. Samen brengen we jouw Snapchat advertising naar the next level!

Over DRIIVN

DRIIVN is een performance-driven online marketing bureau, midden in Amsterdam. Dat is een hele mond vol. Wij werken oa. voor toffe merken als KFC Nederland, Moët & Chandon, Magioni, PepsiCo, ARMA en Veuve Clicquot. Op het randje van het Vondelpark vind je ons heerlijke kantoor. Met picknicktafels in de tuin, FIFA, goeie koffie, uitgebreide lunch (2 x per week warm), vrijdagmiddagborrels en 35 fantastische collega’s. 

Onze roots liggen in performance marketing oftewel online advertising. Inmiddels doen we meer voor onze klanten, zoals contentcreatie, (social media) strategie, branding en andere (online) marketing diensten. We willen altijd onze resultaten en onszelf verbeteren. Presteren op topniveau. 

Alles wat we doen, doen we met een topsportmentaliteit. We willen de beste zijn en gaan voor het maximaal haalbare. En dat doen we als team. Wij hebben onze eigen Frenkie de Jong, Naomi van As en Henk Grol, maar laten ze als één team samenspelen. Het beste resultaat kunnen wij alleen als team behalen. None of us is as smart as all of us.

Bekijk ook

Hang Eleven

Een omzetgroei van 546% in één jaar. Keep on reading…

// Lees meer

Magioni

Zo namen we de belangrijkste steden over met de meest verantwoorde pizzabodems!

// Lees meer

Maak een afspraak