Search Engine Marketing

Google
Display

Jouw campagne verspreid over meer dan twee miljoen websites? Google Display it is!

Google Display is een van de mogelijkheden binnen Google AdWords, waarmee je jouw visuele campagne verspreid over meer dan twee miljoen websites en in meer dan 650.000 apps. Waar je doelgroep zich ook bevindt, met Google Display bereik je potentiële klanten op de websites en apps die zij gebruiken.

Wat is Google Display?

Door te adverteren via Google Display heb je de mogelijkheid om online advertenties te laten zien op miljoenen verschillende websites, video’s en apps die deel uitmaken van het Google Display Netwerk. Dit kunnen algemene nieuwswebsites zijn, maar ook gerichtere websites voor hele specifieke doelgroepen. Voorbeelden waarop jouw doelgroep getarget kan worden zijn zoekwoorden, onderwerpen, interesses en remarketing. Laatstgenoemde is het opnieuw bereiken van mensen die al eerder op jouw website geweest zijn.

De voordelen van Google Display

Waarom is adverteren via Google Display zo aantrekkelijk? Naast de grote hoeveelheden media waarop geadverteerd kan worden en de uiteenlopende targeting mogelijkheden, kan je met jouw advertenties alle kanten op: van tekst- en beeldadvertenties tot interactieve en videoadvertenties. Talloze opties dus, die het mogelijk maken om jouw campagne zo effectief mogelijk in te zetten. Maar dan moet je campagne natuurlijk wel on point zijn!

Google Display bij DRIIVN

Om te imponeren met Google Display Advertising, moet je campagne slim ingezet worden. Wij helpen je om dit zo effectief mogelijk te doen. De doelstellingen van zowel de advertenties als jouw organisatie vertalen wij naar succesvolle Google Display-campagnes. Daarnaast zijn wij als gecertificeerde Google Partner op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom Google Display en voeren we deze door in alle campagnes. Resultaatgericht als we zijn, maken we deze graag meetbaar. Zo kunnen wij de impact van Display Advertising doormeten, bijsturen op basis van deze data en inzichtelijk maken wat de campagne jouw als organisatie oplevert.

case laboutiek

laboutiek

Dit merk onderscheidt zich door kleding te ontwerpen die vandaag, morgen en ver in de toekomst relevant en stijlvol blijven.

// Lees meer

case airforce

Airforce

Een boost in verkopen bij retailers en een significante toename in merkbekendheid. Keep on reading…

// Lees meer

Maak een afspraak